قیمت آنلاین لپ تاپ و قیمت لپ تاپ مینی لنوو

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

قیمت آنلاین لپ تاپ و قیمت لپ تاپ مینی لنوو

۲۰۳ بازديد
  • قیمت: 7.100.000 تومان
  • Battery life up to 11.5 hours
  • صفحه نمایش مات: بله
  • قیمت ارزانتر
  • لپ تاپ استوک صنعتی
  • فاقد قلم استایلوس
  • پردازنده: INTEL CORE I7 11800H
  • آداپتور لپتاپ سامسونگ

ممکنه با وجود تمام سختگیریهای شما، باز هم نکتهای از قلم بیفته و ناچار به بازگشت لپ تاپ بشید.قیمت آنلاین لپ تاپ بهطور حتم اگر خرید شما از یک یوزر انجام بشه، امیدی به دریافت خدماتی مثل مهلت تست و بازگشت کالا وجود نداره و شرایط شما به مراتب حساستر و سختتر میشه. توصیه میشه که محصولات استوک رو حضوری و بعد از بررسی در فروشگاه، خریداری کنید. یکی از نکات مهمی که باید در پایان راهنمای خرید لپ تاپ استوک بهتون یاد آوری کنیم، اینه که لپ تاپ دست دوم رو گرون نخرید. حتما قبلش قیمت نمونهی آکبند رو پیدا کنید و اگر تفاوت کمی داشت، تهیهی دستگاهی استفاده شده فایدهای نداره. در حالت نرمال اختلاف قیمت یک لپ تاپ سالم استوک با آکبند اون باید 20 تا 40 درصد اختلاف داشته باشه. خرید یک لپ تاپ استوک ایدهی خوبیه. شما با هزینهی کمتر یک لپ تاپ قوی و کاربردی تهیه میکنید. خیلی طبیعیه که برای انتخاب ترس داشتیه باشید و وسواس به خرج بدید. در راهنمای خرید لپ تاپ استوک به شما راهکارهایی پیشنهاد دادیم تا ترس رو کنار بذارید و بدونید چجوری انتخاب کنید. امیدواریم براتون مفید بوده باشه. اگر سوالی داشتید حتما با ما در میون بذارید تا کمکتون کنیم.

  • ظرفیت حافظه رم: 12 گیگابایت
  • قیمت: 25.000.000 تومان
  • پردازنده: Intel Core i7-8550U (Quad Core, 2.7GHz)
  • سیستم عامل:بدون ویندوز

فول پورت بودن در لپ تاپ های صنعتی و ورک استیشن hp یک چیز بدیهی به حساب میاد که لپ تاپ hp elitebook 8740w از این قائده مستثنی نیست. 5 پورت usb که 2 تای آن usb3 هستن ، در کنار پورت های LAN, Modem, FireWire 400, eSATA, DisplayPort, VGA-out, Headphone, microphone, Card Reader, SmartCard, ExpressCard54 ,DVD Writer, Docking Station Port, Kensington Lock در این لپتاپ وجود داره. لب تاپ اچ پی 8740w همچنین به حسگر اثر انگشت ، ماژول سیمکارت ، 2 عدد میکروفون استریو و وب کم 2 مگاپیکسلی مجهز شده و برای برقراری تماس ها صوتی و تصویری گزینه خوبی بحساب میاد. تعداد بالای پورت های یو اس بی در این لپ تاپ واقعا یک مزیت خوبی بشمار میره ، با اینکه لپ تاپ hp 8740w نسل اولی هست از usb3 پشتیبانی میکنه . سرعت انتقال اطلاعات از طریق این پورت ها بالاست که حداکثر 110 MB/s برای این پورت اندازه گرفته شده است. دو پورت DisplayPort و VGA-out برای وصل کردن به مانیتور های خارجی و یا ویدئو پروژکتور در نظر گرفته شده .

Core i5 یکی از لپ تاپ های برند HP بوده و بسیار خوش دست و سبک می باشد. قبل از خرید لپ تاپ های دست دوم HP core i5 بهتر است این مقاله را مطالعه کنید تا با آگاهی بیشتری اقدام به تهیه آن نمایید.قیمت لپ تاپ مینی لنوو آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید لپ تاپ اچ پی مدل core i5 خریداری کنید و نمی دانید که از کجا و چگونه انواع مدل های این برند را بررسی خرید کنید. در هنگام خرید لپ تاپ اچ پی core i5 دست دوم چه چیزهای را باید در نظر بگیریم. در زیر توضیحات مختصری برای انتخاب خرید که باید در زمان بررسی لپ تاپ دست دوم بدانید را حتما بخوانید تا به صورت بهترین برند مدل دلخواه خود را سفارش دهید. طراحی لپ تاپ های HP core i5 بسیار زیبا و مقاوم می باشند، زیرا از جنس آلومینیوم با کیفیت طراحی شده و جلوه ی بسیار خوبی به لپ تاپ داده است.

لپ تاپ استوک lenovo جزو آن دسته از سیستمهای همراه است که به دلیل برخورداری از تنوع مدل و قیمت توانسته جایگاه بسیار مهمی را در بازار این محصول از آن خود کند. شرکت استوک لنوو با توجه به سابقه و تجربهای که در این باره دارد موفق شده طیف وسیعی از نیازها کاربران لپ تاپ را شناسایی کرده و متناسب با آن محصولات متنوعی را روانه بازارهای جهانی کند. در حال حاضر برند استوک لنوو دومین محصول پرفروش سیستمهای همراه یا همان آب تاپ در کل دنیا است که همین امر به وضوح نشان از رضایت بالای کاربران لپ تاپ، از این برند دارد. لپ تاپ استوک لنوو جزو آن دسته از لپ تاپهای میباشد که اغلب برای کاربریهای تجاری طراحی شده است. اما به دلیل داشتن قابلیتهای منحصر به فرد امروزه استفاده از آن در سیستمهای ادارای و همچنین کارهای فنی در بین اقشار مختلف جامعه علیالخصوص دانشجویان و کارمندان به صورت گسترده مورد توجه قرار دارد.

  1. سری آیدیاپَد (Ideapad)
  2. حافظه: 256M.2 PCIe NVMe SSD
  3. عملکرد مناسب
  4. قیمت پایینتر مدل ابتدایی
  5. نبود هاله، نقطه و پیکسل سوخته بر روی نمایشگر لپ تاپ
  6. موس بی سیم یا موس USB
  7. پردازنده گرافیکی: اینتل UHD Graphics 600
  8. Manitor:3 inchHP DreamColor 4K UHD anti-glare

تست لپ تاپ استوک بسیار اهمیت دارد. ممکن است شما نیز همانند بسیاری از افراد اعتمادی به لپ تاپ های دست دوم نداشته باشید. اما این تفکر کاملا اشتباه می باشد زیرا لپ تاپ دست دوم به این معنا نیست که لپ تاپ مشکلی داشته و یا خراب می-باشد. می توانید با خرید یک لپ تاپ دست دوم همان کارایی را برای خود به ارمغان آورید منتها با یک قیمت کاملا مناسب. ممکن است هدف بسیاری از افراد از فروش لپ تاپ های دست دوم خرید یک لپ تاپ قدرتمندتر و جدیدتر باشد. برای تست صفحه نمایش کافیست چند تصویر و ویدیو را باز کنید حتی می توانید کنتراست آن را برای تشخیص بهتر تغییر دهید. با انجام اینکار می توانید به سالم بودن کرافیگ و صفحه نمایش اطمینان داشته باشید. علاوه بر این کار باید دقیق به صفحه نمایش ئقت نمود و از سوخته نبودن پیکسل های صفحه نمایش نیز اطمینان حاصل کرد. اگر در صفحه نقطه های کوچک و هاله ایجاد شده است این می تواند نشان دهنده ی یک مشکل در صفحه نمایش باشد.

شروع از : تومان 5,600,000 لپ تاپ استوک دل Dell Latitude E6320 یکی دیگر از محصولات شرکت معتبر dell می باشد، که با رم 4 گیگابایتی قابل ارتقا، و پردازنده core i5 اینتل به بازار عرضه شد. برای قیمت تماس بگیرید سرفیسها هماهنگی بسیار بالای سخت افزار و نرم افزار میباشد. یکی دیگر از ویژگیهای اصلی سورفیس ها وجود نمایشگر لمسی آنهاست که قابلیت پشتیبانی از قلم را نیز دارد. سورفیس پرو3 دارای پردازنده اینتل نسل چهارم ci5 gen 4 با هارد دیسک از نوع اس اس دی به ظرفیت SSD 256 و نیز رم 8 گیگابایتی می باشد. شروع از : تومان 9,350,000 لپ تاپ استوک اچ پی HP EliteBook 840 G2 یک محصول با ارزش خرید خوب می باشد، که با صفحه نمایش بزرگ 14 اینچی، رم 4 گیگابایتی و پردازنده core i5 اینتل نسل 5 به بازار عرضه شد. می باشد، که با رم 8 گیگابایتی قابل ارتقا تا 32 گیگ ، و پردازنده core i7 اینتل نسل 3 دارای گرافیک2 گیگ اینتلی با هارد دیسک ساتا 320 گیگ . دارای دی وی دی رایتر صفحه نمایش 14.1 اینچی FULL HD به بازار روانه گردیده است. تمامی حقوق مادی و معنوی این اثر به استوک پخش تعلق دارد. هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

کمپانی لنوو در سال ۱۹۸۴ در پکن تاسیس شد.لپ تاپ مینی اچ پی اولین تلاش lenovo در زمینه واردات تلویزیون بود که با شکست مواجه شد، اما بنیان گذاران آن دست از تلاش برنداشتند و با افزایش کیفیت کامپیوترها توانستند به عنوان یک کمپانی معتبر در این زمینه شناخته شوند. لپ تاپ های تولید شده در کمپانی لنوو، دارای تنوع زیادی در سخت افزار می باشند و توانسته نیاز های کاربران زیادی را مرتفع سازد. از مهمترین لپ تاپ های لنوو، سری تیکنپد است که به عنوان استوک در بازار به فروش می رسد. این کمپانی هر ساله در نمایشگاه های زیادی شرکت می کند. برند دل یک نام کاملا شناخته شده در حوزه لپ تاپ می باشد. دل (Dell) یک شرکت آمریکایی با بازار های بینالمللی که در راند راک تگزاس مستقر می باشد. لپ تاپ استوک dell هم از نظر کیفیت و هم قیمت کاملا مناسب برای خریداران می باشد. اگر به دنبال بهترین مدل لپتاپ دل در خانوادهی Inspiron هستید، ایستگاه فنی، لپ تاپInspiron 13 7000 را پیشنهاد میدهد. آیا لپ تاپ استوک ارزش خرید دارد؟

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی با وضوح 768×1366
  • پردازنده مرکزی: AMD Ryzen 5 4500U
  • تبدیل کانکتور هارد-درایو-ال سی دی
  • پردازنده گرافیکی: Intel UHD Graphics 620
  • Dell Compellent: شبکههای ذخیرهسازی
  • سری پردازنده : Core i3
  • حافظه داخلی: 250GB HDD
  • سری پردازنده: Core i5

که نیاز به رندر قدرتمند دارند را با قدرت اجرا کند . برای خرید لپ تاپ دانشجویی از دیجیکالا همین الان روی لینک زیر کلیک کنید . لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L3 - NPM به نسبت مدل لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل V15 IWL یک قدم جلوتر رفته است و توانسته است رکوردهای بسیار خوبی را برای خود ثبت کند . مدل قدرتمند دیگری که قصد داریم به شما معرفی کنیم لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire 3 A315-57G-77K6 میباشد .dell latitude قیمت این لپ تاپ دانشجویی فوق العاده قدرتمند به یک پردازنده مرکزی Core i7 مجهز شده است که می تواند در کنار پردازنده گرافیکی NVIDIA ، سنگین ترین نرم افزار ها و بازی های را اجرا کند . اگر به دنبال یک سیستم هستید که برای چندین سال بتواند به شما خدمت کند ، این مدل را پیشنهاد می کنیم . برای خرید تا قبل از اتمام موجودی در دیجیکالا ، از لینک زیر اقدام کنید . در مقاله راهنمای خرید لپ تاپ برای دانشجویان ، تمام نکات برای خرید یک لپ تاپ با قیمت مناسب و ارزان را بیان کردیم . اگر قصد داریم انواع لپ تاپ را بشناسید از شما دعوت می کنیم حتما مقاله راهنمای جامع خرید لپ تاپ را مطالعه بفرمایید . همچنین از شما دعوت می کنیم راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ را هم مطالعه بفرمایید . متاسفانه مثل گذشته ، لپ تاپ کالایی نیست که همه بتونن به راحتی تهیه کنن یا حداقل هر شخصی توان خرید یک لپ تاپ رو نداره . نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. محمد ترکاشوند سلام وقتتون بخیر نه موردی نیست و باتری خراب نمیشه.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.